Jak probíhá servis

1. Vyplnění online formuláře

  • Nejprve vyplňte online formulář, který je dostupný na naší webové stránce. Formulář obsahuje základní informace o Vás a o stroji.

2. Zabalení pily dle návodu

  • Zabalte pilu podle poskytnutého návodu, který zajišťuje bezpečnou přepravu stroje k nám do servisu.

3. Nalepení vygenerovaného štítku

  • Po vyplnění formuláře se Vám vygeneruje štítek, který je nutné nalepit na balík. Štítek je zároveň zaslán na Vámi zadaný e-mail.

4. Odevzdání balíku v PPL ParcelShopu

  • Zásilku s nalepeným štítkem odevzdáte na nejbližším PPL Parcelshopu, odkud bude pila přepravena k nám do servisu.

5. Přijetí pily v servisu

  • Po doručení do servisu pilu přijmeme a sepíšeme příjmací protokol, který obsahuje základní informace o stavu a poruše pily.

6. Vytvoření cenové nabídky

  • Jakmile se na pilu dostane náš servisní tým, provedeme diagnostiku a vytvoříme cenovou nabídku na opravu stroje.
  • Obvykle je to do 7 dní od přijetí objednávky.

7. Odeslání cenové nabídky

  • Cenovou nabídku Vám zašleme na e-mail uvedený v online formuláři.

8. Souhlas s cenovou nabídkou a oprava

  • Pokud zákazník souhlasí s cenovou nabídkou, stroj opravíme a zašleme zpět na dobírku, popřípadě za servis lze zaplatit přes platební bránu.
  • Obvykle stroj opravíme do 7 dní od odsouhlasení cenové nabídky. Doba opravy se může lišit od náročnosti opravy, dostupnosti náhradních dílů a počtu strojů na našem servise.

9. Nesouhlas s cenovou nabídkou

  • Pokud nebudete souhlasit s opravou, stroj Vám bude vrácen za poplatek 500 Kč, nebo může být zdarma ekologicky zlikvidován.