Jak probíhá servis
1. Vyplnění online formuláře
- Nejprve vyplňte online formulář, který je dostupný na naší webové stránce. Formulář obsahuje základní informace o Vás a o stroji.
2. Zabalení pily dle návodu
- Zabalte pilu podle poskytnutého návodu, který zajišťuje bezpečnou přepravu stroje k nám do servisu.
3. Nalepení vygenerovaného štítku
- Po vyplnění formuláře se Vám vygeneruje štítek, který je nutné nalepit na balík. Štítek je zároveň zaslán na Vámi zadaný e-mail.
4. Odevzdání balíku v PPL ParcelShopu
- Zásilku s nalepeným štítkem odevzdáte na nejbližším PPL Parcelshopu, odkud bude pila přepravena k nám do servisu.
5. Přijetí pily v servisu
- Po doručení do servisu pilu přijmeme a sepíšeme příjmací protokol, který obsahuje základní informace o stavu a poruše pily.
6. Vytvoření cenové nabídky
- Jakmile se na pilu dostane náš servisní tým, provedeme diagnostiku a vytvoříme cenovou nabídku na opravu stroje.
- Obvykle je to do 7 dní od přijetí objednávky.
7. Odeslání cenové nabídky
- Cenovou nabídku Vám zašleme na e-mail uvedený v online formuláři.
8. Souhlas s cenovou nabídkou a oprava
- Pokud zákazník souhlasí s cenovou nabídkou, stroj opravíme a zašleme zpět na dobírku, popřípadě za servis lze zaplatit přes platební bránu.
- Obvykle stroj opravíme do 7 dní od odsouhlasení cenové nabídky. Doba opravy se může lišit od náročnosti opravy, dostupnosti náhradních dílů a počtu strojů na našem servise.
9. Nesouhlas s cenovou nabídkou
- Pokud nebudete souhlasit s opravou, stroj Vám bude vrácen za poplatek 500 Kč, nebo může být zdarma ekologicky zlikvidován.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz k objednávce, servisu nebo dopravě, neváhejte nás kontaktovat.